BEKÄNNELSER

Jag hickar nästan alltid typ tre gånger sen slutar de.
Jag är beroende av tuggummi och bananer, asså sånna man äter hahaha.
Älskar att somna till ljudet av regndroppar på fönstret.
Min garderob är typ kaos, den enda lådan jag har ordning är bland mina underkläder.
När jag spelar typ bilspel på xbox så sitter jag alltid och vänder på hela dosan när jag svänger.
Vill ha en rosa bil när jag blir äldre.
Börja få lite smått panik för att jag inte har hittat nån bikini till sommaren.
Jag är typ beroende av att va lite brunare, skit jobbigt.
Hatar verkligen skräckfilmer.
Tycker de är snyggare med lite längre hår på killar, asså inte överdrivet men lagom.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0