15:47

                                                           
haha så grymt söt verkligen, jag just nu.

Hejsan! Så skönt med absolut sista dagen med lektioner idag i hela åk 8. Man känner sig typ fri fast man vet att det är ännu ett år kvar med hårdare jobb på Gröndal. Ska blir så himla skönt med sommarlov, som jag har längat asså. Imon har vi sovmorgon. Vi ska börja med en liten fotbollsturnering sen ska vi kolla på film och äta pizza. Låter väl rätt chill eller vad säger ni?

Idag hade vi vanliga lektioner till halv ett, vanliga & vanliga kanske dom inte va för vi satt bara och suddade i böckerna och sånt. Klockan ett va de modevisning för hela skolan. Vet inte om de va så kul direkt men de va väl några som hade sytt nått fint iallfall. Efter modevisningen åkte jag hem och började plugga med moppen. Har inte klarat ett jävla prov än, börja bli lite smått förbannad. Om jag ska få körkort innan hösten så måste jag göra det riktiga provet snart, för dom går på semester annars. Lite senare ska jag möte upp Vickan så ska vi kolla på en fotbollsmatch med Elin och Linn så kommer nog hem lite senare ikväll. Men ni får ha de bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0