HEMMA!

Hej! Nu är jag äntligen hemma efter en härlig vecka i Mölnlycke. Har varit så sjukt kul. Träffat massa folk man kände igen men även en massa nya. Tränat 3 timmar varje dag och fått omkring 5 timmars sömn per natt så är inte super pigg direkt. Kommer verkligen sakna allihop som jag träffat under denna underbara veckan.

Idag vaknade jag på hotellet i Mölndal. Åt en ordentlig frukost sen åkte vi in till Göteborg och Liseberg. Åkte det mesta innan jag blev för åksjuk. Mådde så sjukt illa så vi åkte hem faktiskt. Jag bruka kunna åka allt om jag tar en åksjukstablett innan men jag glömde det idag så de gick inte så bra. Nu sitter jag och kolla på fotbollen men ska snart börja fixa för sängen. Ni får bilder från veckan nån annan dag när jag har lagt över dom på datan. Puss hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0