TORSDAG

Tjenis på er! Uppdateringen har varit kass, jag vet. Blir kanske inte mycket bättre nu närmaste tiden heller för nu på lördag åker jag till Öland & är där en vecka. Sen ska jag på Gothia v29 och veckan efter de åker jag till Falkenberg med bästa Vickan. Men ska väl försöka hålla bloggen någorlunda uppdaterad. Juste, min blogg app har slutat fungera helt nu. Det går inte ens logga in. Vet inte vad som hänt men bara så ni vet. Bloggar från internet nu & de funkar inte lägga upp bilder så blir ett troligt inlägg utan bilder, sorry för de.

Iallafall...igår träffade jag Vickan runt 2 så va hon här hela eftermiddan. Runt 7 åkte Vickan hem för jag skulle ner till stationen och möta upp Hampus. Vi gick hem till mig så stannade han här till 10.

Idag tog jag&Vickan tåget till Halmstad. Först va vi i Sannarps & träffade lite kompisar som är där på elitläger sen lite senare tog vi bussen in till stan. Hittade lite saker som jag kan visa senare. Vi missade tåget som vi skulle ta hem så vi satte oss i en park & bara pratade lite bara. Nu ska jag snart sova, är så grymt trött asså. Ha de bra sötnosar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0