FÖRLÅT

Hej! Först och främst vill jag säga ett stor förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag. Hänt så mycket nu dom senaste veckorna, men det är inget jag kommer ta upp i bloggen direkt. Men iallfall, har hänt mycket kul med. Emil var ju här över en helg, varit lite i Gnosjö, träffat mina vänner som betyder otroligt mycket och haft mycket med fotbollen nu senaste tiden också. En av anledningarna är också att det har varit mycket i skolan nu dom sista veckorna så har verkligen inte hunnit ta tag i bloggen. Har en engelska redovisning imon med men sen är det över med allt plugg för denna terminen. Så himla skönt ska de bli asså!

Iallafall, idag var jag först i skolan, slutade tidigt eftersom att jag inte skulle göra so provet som va dom två sista lektionerna. Stannade kvar i skolan och gjorde klart bilden och engelskan. Åkte ut till stallet med Vickan lite senare där vi har varit hela kvällen och kollat på en ridtävling. Ska snart gå och lägga mig faktiskt, har varit så sjukt trött hela veckan så det är typ inte sant. Men vi hörs, ha de bra sötingar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0