GIVE ME EVERYTHING

Vaknade runt 12 idag, så himla skönt att verkligen få sova ut ordetligt. Fast jag har alltid sån huvudvärk när jag sover länge men de får man väl stå ut med. Julia kom hit runt 1 då jag va tvungen att gå upp och börja fixa mig. Vi åkte till City Gross med Vickan och köpte rätt mycket frukt. Sen åkte vi hem hit och fixade ett litet fruktfat. Vi satt ute på altanen & snackade. Dom åkte hem för ett tag sen och nu sitter jag här med de här jävla moppeböckerna. Gjorde nyss ett test på datan men de blev underkänd som alla andra gånger. Kommer aldrig klara att få körkort så känns som man kan ge upp redan nu. Men ska läsa lite till i boken nu sen sova, ha de bra!

 
haha sorry men orkade inte lägga över bilderna ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0