BEKÄNNELSER

Avskyr folk som inte våga står för det dom gjort eller sagt.
Är sjuukt sugen på att åka utomlands nu.
Tycker det är sjukt snyggt med färg på kläderna men själv har jag nästan aldrig det.
Alltid när jag hör låten "Dansa Pausa" blir jag jätte sugen på att dansa.
Är 25% tysk och 75% svensk.
Jag älskar att sjunga, sjunger nästan hela tiden när jag är hemma.
Hatar när man har bestämt nått som man verkligen ser fram emot, sen blir det inte av.
Älskar att lyssna på gammal musik som man glömt bort.
Tycker faktiskt att vi tjejer har lite för höga krav på killarna.
Börja få panik för att jag inte hittat nått att ha på mig på skolavslutningen än.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0