TISDAG

Hur mår ni idag? Själv mår jag väldigt bra. Mitt humör idag har väl gått från botten till toppen & tillbaka. Ena stunden är man på as bra humör men sen säger nån nått som man tar åt sig så blir man jävligt arg. Juste..jag övningskörde moped första gången i trafik idag. Va så himla nervös innan så jag höll på att dö tro jag. Men när jag väl hade kört en stund så ville jag inte sluta. Körde i stan i runt en timme, hur kul som helst. Måste bara plugga på med teorin så jag får en uppkörningstid efter torsdag då jag ska köra på landsväg. Ligger just nu i sängen med böckerna & läser lite. Ska nog släcka snart, tänkte sova ganska länge inatt eftersom vi är lediga imon så jag orka med dom sista dagarna i skolan. Ha de bra så hörs vi förmodligen imon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0