9 APRIL



Hej alla söta läsare! Igår vaknade jag väldigt sent, typ runt 2 eller nått... men runt 6 kom julia hit så gjorde vi lite mat sen åkte vi vidare och mötte Vickan sen vidare & mötte upp några killar från Bredaryd. Vi gick hem till mig och kollade lite på teve sen kom Kevin, Andi, Ivan & Koffe så gick vi ut lite men de va skit kallt typ så vi gick hem till mig allihop och kollade på Big Brother. Sen spelade vi kort, kan ju bara säga att jag, Vickan & Manne är grymma på de, ägde sönder dom andra. Hahaha nä men iallfall, dom åkte hem runt 12 sen. Idag vaknade jag typ halv 1 så gjorde jag lite frukos sen gick jag ner och tränade lite. Tog en lååång skön dusch men åh Kevin sabbade verkligen min dag kan jag ju säga. Tack Kevin! Men nu sitter jag och försöker plugga lite. Ska väl göra det resten av kvällen med, pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0