SKOLAN

Hej! Igår va grymt. Jag & Vickan åkte till Jönköping och gick en stund på a6 och sen chillade vi på Ikea. Vi kollade JAS Hovslätt-Pixbo i idrottenshus runt 7. Pixbo vann på förlängning. Emil spelar ju i Pixbo så det var därför vi  åkte och kollade. Han var sjukt bra, två assist och ett mål. Vi kom hem runt 11 och då gick jag & la mig direkt. Idag vaknade jag 8:50 och jag började 8 så missade hela tyska lektionen. Kom försent till musik också. Men nu har jag svenska och håller fortfarande på med tidningsartiklen. Den blir aldrig klar. Men vi slutar typ nu så ska ner & äta sen har vi so sen ska jag hem. Ska springa en runda så fort jag kommer hem sen ska jag typ bara plugga tro jag. Men vi hörs senare eller imon. Ha det bra!



Kommentarer
:)

Vem är han där emil verkar sjukt bra på innebandy :)

2012-02-16 @ 12:40:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0