SOMETIMES I GET A GOOD FEELING

Hej allihop! Ligger just nu i sängen med Zlatan boken. Blir ju fan aldrig klar med den, haha. Men iallafall...efter skolan cyklade jag hem & sov en stund. Börjar bli så jävla skoltrött nu. Mötte Vickan & Louise lite senare på Gröndal för vi trodde de va en fotbollsmatch men de va tydligen bara träning. Det va rätt kallt ute faktiskt så vi gick in i omklädningsrummen & värmde oss men sen kom en tjurkärring och körde ut oss så vi åkte hem. Imon skulle jag & Vickan egentligen till Gnosjö men blev inte så nu utan vi ska hitta på nått annat kul. Men jag ska försöka sova nu så jag inte är allt för trött imon, puss & godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0